REGULAMIN SERWISU ORAZ SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedawcę pod adresem www.adrianatabaka.pl

Regulamin zawiera informacje m.in.: o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, sposobach dostarczenia produktów i płatności dostępnych w sklepie internetowym, jak również warunki i sposoby świadczenia usług drogą elektroniczną. Zawiera również informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego oraz sposobów i warunków odstąpienia od umowy.

Kontakt ze sklepem jest możliwy za pośrednictwem:
• wiadomości e-mail na adres mailowy: kontakt@adrianatabaka.pl

§1 Definicje
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca lub Usługodawca –Adriana Tabaka, ul. Starowiślna 77/2; 31-052 Kraków
  2. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu lub korzystająca z innych Usług Sklepu Internetowego.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Konto – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Sklepie Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów Cyfrowych lub Usług Cyfrowych.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu.
  7. Sklep Internetowy lub Sklep– sklep internetowy dostępny pod adresem www.akademiashakti.pl za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów i Usług.
  8. Produkt Cyfrowy – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności e-booki (materiały elektroniczne do pobrania), kursy online, dokumenty elektroniczne.
  9. Produkt – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie Internetowym produkty, w tym również Usługi Cyfrowe, Produkty Cyfrowe i towary z elementami cyfrowymi.
  10. Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta w związku z charakterem sprzedawanych Produktów.
  11. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca konsumentowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) Inne formy interakcji przy pomocy takich danych – w szczególności kursy prowadzone online (w formie live).
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  13. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  14. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku, dalej jako Kodeks cywilny.
  15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  16. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie, określające jednoznacznie rodzaj, ilość Produktów oraz wszelkie inne informacje dotyczące kupowanego Produktu.
  17. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  18. Płatność– wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
  19. System– zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
  20. §2 Postanowienia Ogólne

    1. Sklep internetowy jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej www.adrianatabaka.pl 
    2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. Skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu.
    3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
      a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną a także zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są określone Produkty i Produkty Cyfrowe,
      b) sposoby złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży, formy dostawy i płatności dostępne w Sklepie Internetowym,
      c) prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów,
      d) procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy sprzedaży.
    4. Warunkiem korzystania ze Sklepu przez Klienta i dokonywania sprzedaży Produktu, Usług lub Produktu Cyfrowego przez Sprzedawcę jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
    5. Informacje o Produktach lub Usługach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
    6. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
      a) dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie;
      b) rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej;
      c) korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
      d) korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie;
      e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu do innych celów niż osobistego użytku.
    7. Klient może składać Zamówienie bez zakładania Konta. Składając zamówienie bez zakładania Konta Klient powinien zaakceptować Regulamin i Politykę prywatności oraz checkboxy dotyczące zapoznania się z warunkami umowy.
    8. Klient może złożyć zamówienie zakładając Konto Użytkownika, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie.

     

    §3 Usługi świadczone drogą elektroniczną

    1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
    2. Za pośrednictwem Sklepu, podczas składania Zamówienia w Sklepie, Klient może dodatkowo zapisać się do newslettera, w celu otrzymywania od Sklepu na swój adres mailowy informacji m.in. o nowościach i promocjach w Sklepie. Zapis do newslettera wymaga:
      a) posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania podczas składania Zamówienia,
      b) zapoznania się i zaakceptowania „Regulaminu Newslettera” dostępnego podczas podawania danych do newslettera i udzielenie zgody na korzystanie z tej usługi.
    3. Z chwilą zapisania się do newslettera, między Klientem a Sprzedawcą zawierana jest umowa o przesyłanie treści cyfrowych (newslettera), zgodnie z „Regulaminem Newslettera”, dostępnym na stronie Sklepu.
    4. Klient, który zapisał się do newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania w każdej chwili, poprzez kliknięcie w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera – co będzie stanowiło natychmiastowe rozwiązanie „umowy na dostarczanie newslettera” łączącej Klienta i Usługodawcę.
    5. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu lub platformy kursowej.
    6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
    7. Z uwagi na konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym działaniem Sklepu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
      a) okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji,
      b) sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do Sklepu bez podania przyczyn,
      c) zakończenia świadczenia Usług lub sprzedaży Produktów w każdym czasie poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu po opublikowaniu na stronach Sklepu odpowiedniej informacji.
    8. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu i Konta wyłącznie w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz Regulaminem

§4 Konto Użytkownika

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym zakup niektórych Produktów, Usług lub Produktów Cyfrowych może wiązać się z koniecznością założenia Konta w celu korzystania z zakupionych Produktów, Usług lub Produktów Cyfrowych.
  2. Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do Kursów, dostęp do zakupionych Produktów lub Usług, dostęp do uzyskanych certyfikatów, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  5. Z chwilą założenia Konta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta wraz z załączonym Regulaminem Serwisu.
  6. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  7. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@adrianatabaka.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia.
  8. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta może wiązać się z utrata dostępu go zakupionych Produktów, Produktów Cyfrowych lub Usług.

§5 Prawa autorskie

  1. Sklep oraz wszelkie Produkty, Usługi i Produkty Cyfrowe sprzedawane za jego pośrednictwem zawierają treści chronione prawem autorskim. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w Sklepie, Produktach, Usługach i Produktach Cyfrowych w szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć, programów i in.
  2. Teksty i zdjęcia dostępne w Sklepie oraz Produkty i Produkty Cyfrowe, które Klient może kupić za pośrednictwem Sklepu (e-booki, materiały edukacyjne, kursy online) stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują wyłącznie Sprzedawcy.
  3. Dalsze rozpowszechnianie bez zgody Sprzedawcy tekstów, zdjęć lub Produktów, Produktów Cyfrowych i Usług zakupionych przez Klienta, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  4. Zakup Produktu nie daje Klientowi żadnych autorskich praw majątkowych ani osobistych do Produktu. Klient może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
  5. Klient jest zobowiązany do wykorzystywania treści Sklepu i zakupionych Produktów, Usług i Produktów Cyfrowych wyłącznie do dozwolonego użytku własnego.
  6. Modyfikowanie, kopiowanie, dystrybucja, przekazywanie, wyświetlanie, przesyłanie, przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych materiałów nie jest dopuszczalna.

§5 Zwroty i reklamacje

       1. Odstąpienie od umowy przez sprzedawcę lub klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.). Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.:
  • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
        2) Reklamacje klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie elektronicznej na adres: kontakt@adrianatabaka.pl  Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie klienta. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od zgłoszenia.